Jammer! De plaatsen zijn deels idyllisch, maar deels ligt er afval en puin. Het "sanitair" is het ergste dat ik ooit heb gezien. Bijna alles is kapot, oud en vervuild. Duur.

aliceheigl

De camping ligt vol rotzooi en is onverzorgd. Elektriciteit werkt niet overal en soms staan er bomen op de paden. Ik wil het geen straat noemen. Alles is erg strak. Kom hier zeker niet.

ulrike.schroeder

camping was nu niet vies, en het sanitair gebouw werd goed schoongemaakt. Maar veel sloten van wc’s en douches kapot. Kranen kapot. Groot onderhoud nodig! Inderdaad erg duur : 36,50 voor camper met twee mensen en elektriciteit.

Camping Chantecler