• augustus 2019

Een groot plein met grind in wat misschien een bos mag heten. Er stond geen enkele camper alleen veel jongelui met auto's, brommers en fietsen. Wij Wij voelden ons daar NIET veilig. Zijn dus 20 km verder een camping opgegaan.

• juli 2012

Vreselijke ervaring, hangjeugd of afwerkplaats voor homo's , we weten het niet precies, maar je doet geen oog dicht.

• oktober 2011

Dit is een hele grote mix parking midden in het bos en 's nachts stikdonker en afgelegen. We stonden er alleen en voelden ons onveilig. Dit is wel iets voor hele grote buscampers.

• augustus 2019

• juli 2012