• oktober 2022

• mei 2022

gezellige camping met mooi zwembad en prima restaurant. tarief: €6,00 camper €7,00 per persoon en €4,00 electra. aangenaam verblijf.

• augustus 2020

Heerlijk vriendelijke plek. 6 euro per persoon en 6 euro voor de camper. Zeer lage bomen dus niet veel plaatsen voor campers. We worstelden met onze 3.3 meter hoge camper. Toiletten en douches zijn onlangs bijgewerkt en schoon.

• oktober 2022

• mei 2022

• augustus 2020

• Unnamed Road

740 56, Agia Galini, Griekenland

• +302832091502

Camping Agia Galini No Problem!