• december 2020

Catastrofe. maximale reistijd per vw-bus. Auto's van meer dan 5 meter hebben geen kans

• augustus 2019

de enige plek om de camper te parkeren is langs de kleine pier, maar de doorgang is moeilijk vanwege de zeer lage takken. bovendien is het noodzakelijk om 's morgens aan te komen, anders belemmeren de voertuigen de doorgang van de kampeerders. geen dienst. jammer dat de plaats mooi is

• september 2018

wij staan 19 september 2018hier op deze idyllische plek. mooi zwemwater,en douche . de toegangsweg is smal met een helling van ca. 15%.Wij denken dat deze plek alleen geschikt is voor campers tot 6 meter.

• december 2020

• augustus 2019