Mooie rustige plek, maar wel bestolen na een wandeling dichtbij. Gsm, portefeuille weg via een open ruitje.

• mei 2022

volgens een local is de plek vanaf dit seizoen gesloten voor caravans en tenten. staat een heel duidelijk bord. weet niet of dit voor campers ook geldt. voor de zekerheid de volgende stop gepakt in krioneri. ook prachtig.

• september 2021

wat een geweldige plaats. de vorige review is niet geheel juist. Er is namelijk alleen een stranddouche en een kleedhokje. Wij stonden er met 7 campers. En voelden ons veilig . Mooi ondiep water.

• mei 2022

• september 2021