camping bestaat niet meer. werden weggejaagd door roepende vrouw en blaffende hond. thermaal camping ernaast wel open..

• oktober 2020

honden niet toegestaan in verband met eigen waakhonden.

• juli 2020

Heerlijk rustig. Klein speeltuintje voor kleine kinderen waar die van ons zich prima hebben vermaakt. Klein vijvertje, ruime schaduwrijke plaatsen. Wifi doet het goed. Alle voorzieningen aanwezig. Iets gedateerd maar dat stoort ons niet. Wij zijn heerlijk tot rust gekomen

• oktober 2020

honden niet toegestaan in verband met eigen waakhonden.

• juli 2020

Napsugár Camping