• augustus 2019

Nette en rustige camping. Sanitair schoon, maar wel wat gedateerd. Hebben er 1 nacht gestaan.

• juni 2019

Niks mis mee maar wel een beetje saai... Hier beland op doorreis naar Dublin. WiFi prima, vriendelijke ontvangst en prima sanitair. Lekkere douche, zonder munten e.d. en ruim hokje zonder zo’n vies douchegordijn. Voor één nachtje prima te doen.

• april 2019

Heel leuke kleine camping. Alles was schoon. Zeer vriendelijke ontvangst, hoewel we laat aankwamen (19:10 uur). Kunnen we het aanbevelen?

• augustus 2019

• juni 2019