Zeer mooi gelegen, sanitair in orde, direct van buitenaf bereikbaar (tocht en fris). Vriendelijke ontvangst.

LLDunan

Mooie plek langs een meer. Dorp is niet dichtbij, en sanitair was echt niet schoon. De receptionist gaf niet echt een warm welkom. Wij betaalde 36 euro voor 1 nacht incl. stroom.

Patricius

ik geef 5 sterren om de vorige review te compenseren het is een prachtige camping met allemaal plekken met uitzicht op het meer. De receptionist is niet de meest flamboyante man maar doet wat hij moet doen.

Lakeside Centre Caravan and Camping Park