het hotel was op 2 juni 2023 gesloten en daarmee ook het parkeerterrein voor eventuele campers, het alles zag er verlaten uit, dus eerst informeren voor je er heen gaat !

• oktober 2022

buiten Altamura. wij overnachten op de grote parkeerplaats met Electra. kostte eigenlijk 10 euro maar omdat we er lekker gegeten hadden was de CP gratis. de poort ging op slot en er werd gevraagd hoe laat we wilden vertrekken. op die tijd opende ze de poort. vriendelijke eigenaar. .

• oktober 2022

Hotel villa belvedere