• augustus 2020

Duur voor wat het biedt. Grijswaterafvoer en bak gecreëerd tussen de campers. Betaling uitsluitend contant. 25 euro per dag, 3 euro voor elektriciteit, 1 euro voor warme douche

• juni 2019

We hadden één nacht en één dag, op het moment van betaling zijn wij gevraagd voor de prijs van de nacht, afwijkt van hetgeen is overeengekomen op het moment van aankomst, voor de rest van de plaats is niet erg schoon.

• mei 2018

Waren eind juni 2017, Giuseppe de eigenaar is zeer behulpzaam zeer rustige plek om het zandstrand is 200 meter Roland en Maria uit Zwitserland

• augustus 2020

• juni 2019