Het gebied eromheen en de plek zelf is niet leuk. Warm water voor douches kost extra. Wij betaalden € 15,- voor één nacht. Er ligt een prachtig zandstrand direct naast. Het was nuttig voor één nacht.

GertrudeonTour

Zeer vriendelijke uitbaters, grappige oude man. Mooie ruime plaatsen voor grote en kleine mb. Er is wel niet echt een loosput, deze moet gebeuren via emmers. 2min wandelen van privé strand.

youssef.elfassi

Vriendelijk personeel. Ok, het sanitair is verouderd maar schoon. Midden in de zomer kan het krap worden. Het strand is in de directe omgeving. V/E is beschikbaar. Wij betaalden €15 inclusief stroom en 2 honden. Let op slechts 3 ampère. Volgende keer graag weer.

Area Nettuno