prima parkeerplaats, gratis, toilet op rustplaats gratis, snelweg hoorbaar, maar o.k.

ather

Geluid valt mee, gratis service van water innemen, lozen water en wc. we stonden hier van don 18 op 19 mei 2023. Begin van de avond stonden we alleen later kwamer er twee campers bij. Geen gevoel van onveiligheid gehad, komt ook dat er bij het restaurant veel vrachtwagens overnachten.

Fredo55

De parkeerplaats ligt direct aan de snelweg richting Oostenrijk en ja, je kunt de voertuigen horen, maar niet dramatisch! We staan hier heel goed voor een nacht! Elektriciteit is gratis en er is ook een afvalstation! Gewoon geen drinkwater! Er is ook een winkel om te winkelen!

Area servizio Autostradale Prina di Uscita Bolzano Sud