We stopten voor een nacht op weg naar Villa San Giovanni om aan boord te gaan naar Sicilië. Op 500m ligt het prachtige Certosa wat een bezoek waard is. Zeer behulpzame beheerder. We hebben gegeten in het restaurant (met heerlijke gerechten) en de stop is bij de prijs inbegrepen. Sterk aanbevolen

• januari 2019

Leuke operator - dat is het maar ook. Eén (!) Toilet en twee douches in tinnen containers, nul geïsoleerd, nul schoongemaakt, bevroren in januari. Hoewel het slechts tien euro kostte, maar voor prestaties op nul zouden we ergens beter af zijn geweest.

• november 2018

Camping was OK, vooral vanwege de geschreven dieren onze kinderen vonden, hoewel niet echt plat. Toiletten en douches waren walgelijk, eerlijk gezegd. Kan grijs of zwart water niet vinden. Overmatig blaffen de hele nacht door. Eten was OK en de eigenaar aangenaam.

• januari 2019

• november 2018