Zeer mooie en rustige rustplaats nabij het bos en excursies in het park, drinkfontein op 50 meter, parkeren alleen toegestaan in de boskant 25/30 kraampjes, aan de wegkant is er geen parkeergelegenheid en pas voor boetes

• mei 2022

Deze parkeerplaats is erg mooi en ontspannend, er zijn geen diensten, maar het hele landschap eromheen is betoverend. Hier red je jezelf van de zomerse hitte. Mogelijkheid tot mooie wandelingen. Honden toegestaan.

• juni 2020

Leuke plek, alleen het laden en lossen ontbreekt. Ik denk dat als ze maar 5 euro per dag in rekening zouden brengen voor deze service, dat geen probleem zou zijn, naar mijn mening ... Heel erg bedankt

• mei 2022

• juni 2020