zeer vriendelijke ontvangst typische zij aan zij in een rijtje cp...plaatsen 4X8 meter...netjes op grind ..(geen vuil in je camp er) water en stroom per plaats sanitair zeer goed, verzorgd,netjes,en schoon groene oase tussen al het "badplaatsbeton" openbaar strand op 100 meter gezellig druk..

Henk-en-Olga

Heel vriendelijk ontvangen. Prima camperplek. Ruime plek op kiezel. Prima sanitair. Werkt met kaartje. Douche met euro munten. Internet werkt prima, maar alleen bij de receptie. Uitstekende serviceplek. We hebben met de e-bikes Rimini bezocht. (30 minuten) Mooi oud centrum.

Area delle Robinie