Zijn hier in september 2021 en 2022 geweest, zonder problemen. Nu was er geen plek voor 1 nacht, wel voor meerdere nachten. Bijzonder en jammer. We hadden hier graag een nacht gestaan.

Hatari

Zijn hier drie nachten geweest. Heel vriendelijk ontvangen. Alles goed voor elkaar. Prachtig meer, schoon sanitair en een betaalbaar, erg lekker, wijntje op het terras verkrijgbaar. Camping is licht hellend dus wel blokken nodig.

JolMar

kwamen aan en vroegen om een plek voor 2 nacht. kort afgemeten neen. Minimaal 3 nachten. gelijk weg en vonden snel een gratis plek bij het meer

Camping Lago dei 3 Comuni