we hebben het heerlijk gehad op deze kleinschalige camping. ontzettend hartelijk ontvangen. gratis pendeldienst, restaurantje, prachtige ruime plekken met schitterend uitzicht. wat is het daar mooi!

• september 2020

Een bescheiden maar zeer goed gestructureerde camping met een nieuw ontworpen en zeer schone infrastructuur. Personeel en eigenaren beleefd en uiterst behulpzaam, volgend jaar kom ik zeker terug voor een langere periode.

• augustus 2020

Zeer vriendelijk ontvangst. wel veel gegevens nodig voor 1 nachtje. Modderige plaatsen prijs kwaliteit staat helaas niet in verhouding. Het is uiteindelijk maar een zeer simpele camping wel lekker restaurant.

• september 2020

• augustus 2020