• oktober 2021

Zeer rustige omgeving met laad- en losplaats + picknickplaats. Pas op voor GPS, het kan u naar zeer smalle snelkoppelingen wijzen. Blijf op de provinciale wegen. We kwamen zonder problemen aan met onze 7.35m camper.

• mei 2021

Goed uitgerust gebied, waterafvoer een beetje klein. In het weekend vallen auto's het gebied binnen dat is gewijd aan kampeerders

• augustus 2020

Het gebied is erg mooi in een beukenbos, jammer ondanks dat het theoretisch gereserveerd is voor kampeerders, is het een parkeerplaats. Kom in de zomer na 18.00 uur aan en bezoek de volgende ochtend de grotten. Gemoedsrust en koel 's nachts

• oktober 2021

• mei 2021