Op 14 april 2024 stonden we voor gesloten slagbomen. Telefonisch was er niemand bereikbaar en ook op het opgegeven kantoor was niemand aanwezig. Het is jammer dat we verder zijn gegaan. Ga in de volgende stad naar de Pilu-camping. Geweldige directe waterplaats

Tangel

prima plek voor 1 of twee nachten! Code is al in een eerder review benoemd. loop naar de toeristische formatie punt, daar kan je betalen ( zo'n 500 meter verderop, loop langs de camping op met het meer aan je rechterkant) zit ook een klein barretje waar je wat kan eten en drinken

Area Camper Ponte Caffaro