akotukker

Mijn navigator liet me 100 meter verder dan noodzakelijk rechtsaf slaan, een weg op die geblokkeerd was door wegwerkzaamheden. Als het jou ook overkomt, wees dan voorzichtig. Het campergedeelte staat goed aangegeven

Bruno-B.-

Op zondag is er niemand om de slagboom te bedienen. je kunt dan links daarvan via een smalle doorgang naar de cp (links) voor 10 campers. Kleine plaatsen. Wij betaalden de dag erna €10 voor 1 nacht. Een rustige plek. Het prachtige oude centrum is 5 minuten lopen. Zeer de moeite waard!

• Viale Alcide de Gasperi

63100, Ascoli Piceno, Italië