Zo te zien mooie CP met aparte vakken en sani zuil. Alleen het geheel is afgesloten met dranghekken en rood lint.

• mei 2022

nu gesloten Deze parkeerplaats ondergaat momenteel een ingrijpende renovatie. Er komen individuele parkeerplaatsen. Daarna is het mogelijk niet meer gratis.

• juni 2019

Een prachtige plek midden in de natuur. We stonden ook alleen. Prachtige vrede. V / E op het terrein, echter, de watervoorziening was uitgeschakeld tijdens ons bezoek. Het kleine dorp heeft een postkantoor en een winkel en een voormalig benedictijnenklooster, dat nu een jeugdherberg is. Heel leuk!

• mei 2022

• juni 2019