• oktober 2022

Wij hebben deze plek niet kunnen vinden. Ze waren wel een groot stuk bezig met werkzaamheden, mogelijk was het dus op die plek. Wij hebben dus een stukje verderop gestaan bij de andere camperplaats.

• juni 2021

uitstekende AA met grijze, zwarte, witte H2O-services. rustig en met elektriciteitsaansluiting.

• augustus 2020

Inclusief alles, zelfs gratis 220v. Perfect vlakke en geasfalteerde bodem. 8 Grote plaatsen. alleen geen schaduw. 5 min. van het dorpscentrum. 2 picknicktafels + 2 banken

• oktober 2022

• juni 2021