• oktober 2020

in- en uitstappen niet erg gemakkelijk. het kleine rooster is gemakkelijk te vullen met bladeren en wordt vuil met zwart water als het niet zorgvuldig wordt afgespoeld. presenteer de fontein voor eventueel spoelen en vullen met water

• mei 2016

Er was een evenement op 6 april 2016 dus niet gebleven. Kraan werkte en ik neem aan dat het OK zou zijn als er geen kermis was.

• november 2015

Mooie rustige plaats, naast een speeltuin , met water en afvoer, dichtbij de stad.

• oktober 2020

• mei 2016