• november 2023

wij mochten in de boomgaard staan. ze waren aan het werk waar normaal de campers staan. We mogen op de weegschaal.

Mbrojo

Beste gast, Bedankt voor uw bezoek, de stop en de plaats is gratis of beter gratis zonder enige service, helaas hebben we sinds dit jaar besloten dat elektriciteit kosten heeft vanwege de hogere kosten van vorig jaar in heel Europa in Italië hebben we betaald vanaf 0, 5 tot 0,2€. x Kw nu. Dus als je goed leest in de service van de plaats op campercontact staat aangegeven, dat stroom niet gratis is. Nogmaals bedankt, goede reis.

• november 2023

Oleificio Di Vito