Prima CP! Alle voorzieningen aanwezig. Wel eenvoudig. Betalen met pin bij de automaat lukt niet enkel contant.

• september 2020

Plaats stond vol vrachtwagens , toch nog kunnen parkeren voor 1 nachtje, andere plek beetje verder op was propvol s avonds. Geen 16€ waard!!

• augustus 2018

Als je wilt voor € 16,00 op teer en naast de zuiveringsinstallatie staat hier. De plaats zou zelfs niet voor mij een eenmalig verblijf in kwestie zijn. In de NS Camping del Sole met ACSI Card voor € 19,00!

• september 2020

• augustus 2018