Begin augustus hier gestaan voor 1 nacht. Plekken zijn verschillend van lengte. Mogelijkheid voor lozen grijs en zwart water, drinkwater tappen. Wij betaalden 12 euro voor 2 p/pn zonder elektriciteit. Wij zijn tot de dam gelopen, je kan om het meer heen lopen. C en J

• mei 2020

• september 2019

Idyllisch. Aarzel niet om te parkeren en de heer te bellen, die naar je toe komt om te bepalen wat je nodig hebt. Voor een nacht met elektriciteit 13 €! We leefden daar een echte droom, adembenemende wandelingen in de bergen! Ik raad het aan ++

• mei 2020

• september 2019