• september 2021

Prima plaats voor de nacht, overdag gebruiken bussen het pleintje om te keren maar 's nachts rustig tot 7:00 dan komen de twee bussen weer keren, duurt 5 sec. Je zit beetje opgesloten tussen hagen.

• augustus 2020

Mooie plek zonder schaduw. Je kan wel in de scaduw zitten. Te ver van het meer af om even heen te lopen, vooral vanwege de klim terug. Wij werden gek van de muggen. Daarom na het eten weer doorgereden. Buiten zitten was zelfs met citronella niet te doen.

• september 2019

Mooie, rustige plek, zeer aardige meneer, die 's avonds heeft geïnd heeft, gaf ons wandelkaarten en informatiemateriaal. Elektriciteit, water en afvoer alles inbegrepen in de prijs.

• september 2021

• augustus 2020