We kwamen aan op 24 mei en Alessandro verwelkomt ons met grote hartelijkheid en sympathie. Mooi en schoon gebied. Erg handig voor een bezoek aan het paleis. Let op de openingstijden. Buiten deze tijden krijgt u een sleutel als u zich aanmeldt voor de ingang. Aanbevolen gebied. honden zeer welkom.

• april 2023

Willy-Berentsen

lieve beheerders. Venaria is een bezoek waard en heeft een goede busverbinding naar Turijn. Het ontbreekt toilet, maar ze zijn in aanbouw.

• april 2023

Area Relax and Go