Zeer grote parkeerplaats voor alle maten, gemakkelijke toegang In de zomer moeten er namelijk veel meer mensen langskomen alleen al voor het prachtige uitzicht Oktober minder mensen We hebben een zeer goede nachtrust gehad Coop-supermarkt niet ver weg, restaurant-bar naast de deur

LupyChat

Voor het uitzicht 100sterren, voor de plek als cp vinden wij het iets minder. En ja, we zijn selfsupporting dus hebben in feite niets nodig en alles aan boord maar door de drukte van dagjesmensen die genieten van dit natuurschoon, voelde we om de nacht door te brengen, niet veilig!

Alphons---Ria---GLOBETROTTERS

Sublime plek dicht bij de zee. Gemakkelijk te bereiken. Politie komt en gaat ook weer. Er zijn geen faciliteiten. Zwemmen is een onderneming. Als je van de rots af durft te springen.

Arbatax