• november 2023

De CP ligt aan de kant van de parkeerplaats. Het is erg rustig in de avond en zeer dicht bij het stadscentrum. Enkele leuke restaurants liggen op slechts een paar meter afstand. onze favoriet was de Pizzeria Nord-Ovest. Je zou het eens moeten proberen.

KJanke

volgens mij bestaat deze camperplaats niet meer. althans op dit adres.

syts

Geweldige plek in de haven. Ernaast staat het gebouw van de Gandarmerie (je voelt je veilig :-)). Rustig 's nachts. Geen V/E maar voor één nacht en voor 0€ mag je niet klagen!

• november 2023

KJanke

volgens mij bestaat deze camperplaats niet meer. althans op dit adres.

• Lungomare Arenzano

Calasetta, Italië