Het was erg druk met italianen deze dag, maar de beheerder was erg vriendelijk en liet ons even wachten tot er plaats. wij waren blij dat we dit tegen kwamen, want oh oh er zijn weinig tot geen campings in deze periode geopend. sanitair is een foto waard😉. verder met plezier gestaan. hent

NEL0990

In deze periode is bijna alles aan de westkust gesloten en dan kom je hier uit voor een overnachting het is zeeeeeer basic maar met een camper heb je dit niet nodig stroom is inclusief en wc en grijs water kun je kwijt water is niet te drinken i.v.m chloor en het was bij ons bezoek niet druk.

• Via La Ciaccia

07039, La Ciaccia, Italië