• september 2020

Operator best vriendelijk. Moest lang wachten bij de poort. Niet ver van een prachtig strand. Sanitair laat veel te wensen over.

• september 2019

Absolute onbeschaamdheid. Prijs voor campers, 2 volwassenen en 3 kinderen 52 euro. Open douche en oude wastafel. Restaurant bestaat niet meer. Absoluut niet aan te bevelen.

• augustus 2019

Rond 15.00u aangebeld voor een plaatsje. Ze wilden ons pas om 18.00u toelaten. En waren verplicht tot die tijd buiten het hek in de brandende zon te wachten. We zijn maar weg gegaan!

• september 2020

• september 2019