• december 2022

U mag niet overnachten op de parkeerplaats!!!! jammer van de manier :(

• oktober 2022

Eigenlijk kun je hier niet overnachten. Direct bij de rifuge is niet toegestaan en anders sta je gewoon langs de weg. lijkt dan ook niet veilig. wij zijn weggegaan.

• juli 2019

Alleen parkeerplaats, geen voorzieningen, 's nachts is gratis. Overdag betaal je 12,00 eur. We kwamen 's avonds laat op wat ik zou aanraden - geen verkeer, prachtig uitzicht vanaf 2000m. 'S Ochtends sta je recht onder de Etna. Heel aardig.

• december 2022

U mag niet overnachten op de parkeerplaats!!!! jammer van de manier :(