Petra+Sjors

de camping ligt op een prachtige plek aan de baai eerlijke prijzen vriendelijk personeel ze voorzien je van je eigen privé badkamer met douche die 's ochtends regelmatig wordt schoongemaakt het zwembad is niet functioneel en ik vond de zee niet erg schoon maar het is een tussenstop waard!

• augustus 2019

Mooie CP aan het strand. Privé badkamer met wasbak, toilet en douche. Wel wat prijzig, €47,-p/n, en dan nog appart betalen voor het zwembad.

• augustus 2019

Camping Baia dei Coralli