Wat een prachtige plek aan zee! Rustige locatie, al was het restaurant nu dicht. Zal in de zomer wel drukker zijn. Er lopen zwerfhonden.

• december 2019

Zeer groot, staand gebied. Niets open, geen services. December dus allemaal uitgeschakeld. We gingen verder naar de grote stad Pozzello en bleven aan de kust N.36722641, E014.837855. Uitzicht op zee met bar en eten beschikbaar. Geen services. Handig voor de stad.

• februari 2019

Onduidelijk of het een openbare parkeerplaats is of dat deze bij het lido hoort. Er zijn restanten van openbare badhokjes en de parking wordt in ieder geval "openbaar" gebruikt voor vissen, hond uitlaten, langs het strand wandelen of vanuit de auto naar de zee te kijken. Wij stonden er prima.

• december 2019

• februari 2019