Een hele mooie camping met nieuw en heel schoon sanitair. Voor de douche moet je extra betalen. Toen wij er waren stond er bijna niemand op de camping, dus alle keuze voor plek. WiFi is alleen dicht bij de receptie beschikbaar.

merijn-

Mooi grote plaatsen op een rustige camping. Ons bezoek met een andere gast gedeeld. In de ochtend een heerlijk verse croissantje bij de receptie gehaald. Sanitair duidelijk opgeknapt en schoon. Deze camping verdient meer gasten.

• Via Zenzano 266

52033, Arezzo, Italië