het terrein is inderdaad heel oneffen en het ontbijt kost geen €5 maar €10 euro, we hebben het niet genomen dus weten niet of het het bedrag waard is. s’ nachts heel stil!

jikleijn

Helaas komt de parkeerplaats niet overeen met wat het belooft op de foto's.. Terrein scheef grasveld oneffen.. Het restaurant is gesloten.. Er is hier niets anders dan wijn kopen.. Het enige goede hier... het is erg stil... wat betreft het "geweldige" uitzicht... dat hebben we niet gevonden...

HarleyRoadrunner

zeer mooie locatie als je zelf voorzienend bent. wat een uitzicht bij avond. rakkertjes

• SP69

53037, San Gimignano, Italië