• april 2022

Rustige plaats op 10 minuten lopen van het strand. Geen diensten. Vuilnisbak bij de begraafplaats, het dorp of bij het restaurant bij het strand. Supermarkt op 20 minuten lopen. Hebben hier 3 nachten geslapen. Plaats is gratis buiten het seizoen, het gras wordt dan ook niet onderhouden.

• september 2020

Drie nachten rustig gestaan op deze ruime plek. Overdag in de schaduw van de bomen. Strand zeker 10 minuten lopen, wij hebben gefietst. Wij hoefden niet te betalen, de parkeerwacht was afwezig.

• september 2019

In september was het gratis voor ons en konden we, ongestoord door anderen, blijven staan en slapen. Ondanks de sterke wind op zee konden we goed slapen met de daktent.

• april 2022

• september 2020