prima CP voorzien van alle verzorging muv stroom. Mooie ligging aan voet van kasteel/hotel en soa/wellness/thermaal bad. Heerlijk gebadderd van 18:30-20:30 uur. €13 pp. Huur kluisje is niet nodig. €5. Je kunt je spullen prima bij je strandbedje kwijt. CP is ideaal voorafgaande of na overtocht Elba.

• augustus 2021

prima plek, op loopafstand van een fantastisch Etruskische wellness.. kun jein de avond voor gereduceerd tarief heerlijk van een thermaal bad genieten .. heeft daarnaast ook nog een top restaurant …. kun je zo uitgerust je camper in rollen.. Gaan we zeker nog een keer heen!

• augustus 2020

Geweldig gebied. groot, erg handig voor noord-zuid transfers. Het sluit nooit, het heeft geen bars, dus ik kan 24/7 aankomen. Stil 's nachts. Niet gearceerd. Uitstekend toiletafvoersysteem.

• augustus 2021

• augustus 2020