nette kleine camping gelijk aan het water. twee toilet gebouwen die netjes en goed schoon zijn. wij misten de gezelligheid van een dorpje waar je op loop afstand naar toe kan.

CorAgnes

We werden hartelijk in het Engels ontvangen. Het personeel is zeer vriendelijk. Het sanitair hebben wij zelden zo schoon en netjes meegemaakt. Erg leuk om 2 nachtjes te blijven en dan weer door te gaan.

gjvanravenswaaij

prachtige camping aan het meer van Caldonazzo..super toiletvoorziening wij stonden achter en genoeg bomen voor schaduw 100 meter lopen naar het meer om te zwemnen..super allemaal

Camping Riviera