• september 2019

Zeer goede plek op een geweldige locatie, met goede zorg en zeer sympathieke mensen.

• juli 2018

Slordig, vuil terrein; wel electriciteitszuilen. Poort afgesloten met ketting en hangslot. Een vrouw kwam al in onze richting (waarschijnlijk om open te maken en betaling te ontvangen), maar wij zijn naar Cucco gereden (20km verder).

• september 2017

Wij wilden hier staan omdat het een goed uitgangspunt voor wandelingen is, maar wat een trieste en sombere bedoening. We zijn snel weer vertrokken!

• september 2019

• juli 2018