• september 2021

Prima plaats, tussen stille weg en bruisend riviertje. Mooie speelplaats voor kinderen. Tabaccino stuurde ons naar gemeentehuis aan de andere kant van het speelterrein, gele gebouw rechts de trap op naar 1e verdieping. Vanuit dorp kun je leuk wandelen.

• juni 2021

Prima en rustig plaats. Wij zijn met honden. je kan er wandelen tot aan het hoger gedeelte vanaf Pont

• juni 2019

Prachtige CP. Wel aan de weg, maar daar komt weinig verkeer langs, zeker niet in juni. Wij stonden daar alleen. Wel wat stil, niet onveilig. Je hebt in het hele gebied gratis WiFi (5 uur per dag). Wilden afrekenen bij Tabaccino, maar mochten (weten reden niet) gratis staan.

• september 2021

• juni 2021