wij staan hier nu. € 20,00 per mobiel en nacht. € 5,00 voor stroom (als je dat nodig hebt. Heerlijke rustige plek. Wij zijn ook alleen. Meld je aan in het restaurant. Er is een zeer verzorgde visvijver en enkele dieren op het terrein. Ook kun je hier even snel een rondje maken 's avonds Aanbeveling!

Ruhrpottdriver

de plaats is oké, stil! De prijs is waarschijnlijk afhankelijk van wie er bij de receptie/bar is! Op de site van Campercontact is het €15, iemand betaalde in juni €20 en wij nu €25!! Italië…. dit jaar maak je prijzen zoals jij het leuk vindt 😩

Wamis

- rustige plek (we waren alleen) - Schoon sanitair (2 toiletten en 1 douche per geslacht) - 20 EUR voor 1 nacht, 1 camper, 2 personen - Restaurant in bedrijf, nauwelijks bezocht - ook kamerverhuur - ondertussen zijn er in ieder geval weer een paar geiten

Agriturismo Sponga