Grote camping met veel schaduw plekje die vaak wel enorm stoffig zijn. De zee is niet zo aantrekkelijk: viezig water. Zwembad simpel maar tussen 13 en 16 gesloten. Dat is echt wel vervelend. Omgeving (niet per se de camping zelf) is erg lawaaierig.

• juni 2021

het is de eerste keer dat ik in dit dorp verblijf. volledig aan onze behoeften voldaan: rust, netheid, uitstekende service en aandacht voor hygiëne en ruime plaatsen. we komen zeker terug en bevelen het aan. Giancarlo

• augustus 2020

• juni 2021