Mooie voor Italiaanse begrippen kleine camping. Nog beetje kneuterig aan het Garda meer. Mooi restaurantje en kleine supermarkt en zwembad. Met acsi pasje ook korting buiten seizoen

Heef

eergisteren werd de camping overvallen door een 10 tal Engelse travellers met heel grote caravans, heel dominant aanwezig geen vooruitgang voor de camping. Gelijk overal rotzooi, pissen naast de caravan ipv op de toiletten ik snap dat het inkomsten genereerd maar of je dit moet willen ???

JanYvon

staan al enkele dagen aan het Gardameer gekampeerd.Verreweg het duurste en slechtste (zelfs geen wc-papier!, douches laten veel te wensen over) wat we tot nu toe hebben meegemaakt.

Wien