Schnecke3.0

Eenvoudige natuurlijke plek. Prachtige ligging in een kleine baai. De operator Mario is geweldig, behulpzaam, vriendelijk en verdient 5 sterren. We hebben geen gebruik gemaakt van het washok. Dit is echt heel simpel. We waren er een paar dagen en voelden ons zeer comfortabel. Alles heel vertrouwd.

ThoCa

Wij waren er 2 weken en waren zeer tevreden. De cursus is natuurlijk, de percelen zijn groot. Operator Mario is erg vriendelijk en uiterst behulpzaam. De prijs is goed, we voelden ons zeer comfortabel .. We zullen terug komen.. Sonja en Gunter

Autocamp Paradiso