• november 2023

Uitstekende camping in het laagseizoen meer dan voldoende sanitair, mooie plek zowat aan het strand (nr 63) groot genoeg voor onze camper 7.4 meter. Wij betalen nu €30 per nacht en €4 voor onze hond. Veel plek op het strand. Niet alles is meer open. Pizza bij Konoba Novak is open en aan te raden.

Gabis67

Prima camping waar we in september waren. Vlak aan de boulevard en het strand. Wij stonden wel vlak bij een weg waardoor je het verkeer hoort. Sommige plekken zijn krap. Sanitair werd keurig bijgehouden. Leuke camping waar we 3 dagen hebben verbleven.

• november 2023

Camp Riviera Makarska