Kleine camping, mooie ruime plek, alles zeer schoon en erg rustig! Wij hebben genoten. Team Diana bedankt! Wij betaalden in sept. voor 4 nachten incl. belasting €86,64 Tip: bel/mail of app vooraf om te voorkomen dat ze dicht zijn of vol zitten.

OT-DTC

Beste @OT-DTC, Wat fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf op onze camping. Bedankt voor uw complimenten! Je hebt een perfecte tijd voor vakantie in Istrië gekozen en we hopen dat je een geweldige tijd hebt gehad om hier herinneringen op te halen. Als u Istrië opnieuw bezoekt, laat het ons dan weten, dan verwelkomen wij u graag opnieuw. Intussen wensen wij u een fijn einde van de zomer van 2023! Met vriendelijke groeten, Familie Kamp Diana

jorgenroos

Beste @jorgenroos, Bedankt voor je positieve recensie en vriendelijke woorden over Deana! Ervoor zorgen dat gasten zich op hun gemak voelen en het bieden van complete faciliteiten vormen de kern van wat we doen, en het voelt geweldig om te weten dat u met een tevreden gevoel naar buiten gaat. Wij wensen u een prettig einde van uw zomer en het allerbeste volgend jaar! Met vriendelijke groeten, Familie Kamp Diana

Wat een prima schaduwrijke camping en een heerlijke gastvrouw. Mooie uitvalsbasis naar Pula, e-bike beter over de grote weg fietsen. 700 meter naar een prima strandje mét restaurant en terras. Op camping heel mooi zwembad aanwezig. Prijs € 21,66 p.d. met ACSI. Kom hier zeker terug.

De-mussen

Beste @De-mussen, Wij waarderen de lof die u voor onze camping heeft gegeven - bedankt! We zijn erg blij om te horen dat je een geweldige tijd hebt gehad met het verkennen van het land en de zee van Pula en Medulin. Neem gerust contact met ons op voor uw toekomstige reserveringen, het zou ons een genoegen zijn u weer te mogen ontvangen. Ik wens je een fantastisch einde van de zomer van 2023! Met vriendelijke groeten, Familie Kamp Diana

Camp Diana