klein, gezellig CP-personeel supervriendelijk en behulpzaam. Ik begrijp de opmerkingen van andere kampeerders niet.

HGW

mooi gelegen op een soort kleine land tong met aan weerszijden de zee. overal ze op 100mtr max. douches waren lauw en in de ochtend rond 8uur waren en aantal toiletten zonder papier

Matthe

1.. veel te duur! 52 euro!!!!! 2. slechts 1 sanitair gebouw dus als je achterin staat niet echt praktisch. 3. lopen naar Trogir ruim een half uur! 4. smalle toegangsweg met druk verkeer. 5. veel vliegverkeer pal over de camping 6. kleine krappe plaatsen.

Camping Rozac