Deze camping is altijd uniek mooi, de ligging, de natuur, de plaatsen (mits je meerdere jaren van tevoren boekt). Het personeel doet erg zijn best om alles in orde te houden, de wasplaats nr. 3 is echt een zegen, er is altijd voldoende warm water, functioneel en optisch top.

wohni2

Prima camping. Kleine rotsachtige strandjes. Heerlijke omgeving mooie natuur. Naar onze mening te veel gekleed mensen op de locatie. Op het achterste gedeelte, voorbij het restaurant ging het beter. Wij hebben een fijne week met schitterend weer gehad. Aanrader. We veel km maken om er te komen.

• oktober 2022

• oktober 2022